Здравейте! От известно време съм собственик на фейсова 147ца 1.9 jtdM 120hp 2007г. Изминах вече доста километри с нея, и ми прави впечатление че едва достига 70-75 градуса, и то при продължително каране. Вероятно е заминал термостата, та искам малко ориентир относно закупуването на нов и естествено читав, защото скоро ще застуди и не ми се мисли колко мъчително ще е паленето сутрин...Благодаря !
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем с достигането до оптимална температура
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеТермостата наистина е за смяна. Но той няма връзка с паленето при обикновените коли.
Comment
-
Първоначално публикувано от shtrv Покажи съобщениеИмах предвид че достигането до нормална работна температура тепърва ще се затруднява, след като сега в жегите едва достига 70 градуса...иначе, разбира се че термостата няма връзка със запалителната система.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Колега имай предвид че и с нов термостат достигането на оптимална температура пак е бавна история. Тези двигатели просто не обичат да го правят. И на всяка цена си запази датчика от сегашният защото в много случай новите не показват вярноAlfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
Peugeot 508 RXH 02.2013
Comment
-
Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщениеКолега имай предвид че и с нов термостат достигането на оптимална температура пак е бавна история. Тези двигатели просто не обичат да го правят. И на всяка цена си запази датчика от сегашният защото в много случай новите не показват вярно
Behr виждам че идва една идея по-скъпо, но пък всички ме насочват към него. Ясно е какво следва...
Благодаря на отзовалите се
Comment
-
Първоначално публикувано от acho_ Покажи съобщениеМнението ти е точно толкова валидно, колкото че прехваления Behr е "най-доброто".. Вече две години поддържа точната температура
.
Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.
Comment
-
Купих за моята Бер, като се колебаех между Behr, Mahle и още една две марки, но купих Бер защото един колега каза че имал малък "бай-пас", а Малето няма.Не знам да ли е вярно.
На Бехра върху металния корпус с релефни букви пише ""Made in Italy" , доколко е вярно не зная.
Има един колега от друг форум той казва, че Хела имали завод в/до София и произвеждали там такива грегати, включително и климатични системи за автомобили барабар с компресорите...
Имам и друг познат, който е с Опел зафира, той като разбра че съм дал пари за БЕер също ми се похвали че неговият термостат го "изкормвал" и подменял вътрешното за 15 лв до 25 лева...Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня
Comment
-
Като не можеш да поддържаш Алфа, не си купуваш Алфа.
Всичките тея цигании термостат от Рено, тампон от Лада, маховик втора употреба, рециклирана шайба колянов вал, масло 5литра за 35лева.
После скъпи били частите ама и фалшиви.
Някой неща по тия коли и купуваш квото трябва или хвърляш пари в кофата.
Термостат различен от Бер и дебитомер различен от Бош си е автогол отвсякъде.
Comment
-
Comment