Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с достигането до оптимална температура

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с достигането до оптимална температура

    Здравейте! От известно време съм собственик на фейсова 147ца 1.9 jtdM 120hp 2007г. Изминах вече доста километри с нея, и ми прави впечатление че едва достига 70-75 градуса, и то при продължително каране. Вероятно е заминал термостата, та искам малко ориентир относно закупуването на нов и естествено читав, защото скоро ще застуди и не ми се мисли колко мъчително ще е паленето сутрин...Благодаря !

  • #2
    Термостата наистина е за смяна. Но той няма връзка с паленето при обикновените коли.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
      Термостата наистина е за смяна. Но той няма връзка с паленето при обикновените коли.
      Имах предвид че достигането до нормална работна температура тепърва ще се затруднява, след като сега в жегите едва достига 70 градуса...иначе, разбира се че термостата няма връзка със запалителната система.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от shtrv Покажи съобщение
        Имах предвид че достигането до нормална работна температура тепърва ще се затруднява, след като сега в жегите едва достига 70 градуса...иначе, разбира се че термостата няма връзка със запалителната система.
        Сменяй
        Не всички, които се скитат, са изгубени.

        Comment


        • #5
          Бер, другото е бошлав.

          Comment


          • #6
            Сложих Вернет преди 7-8 години.
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • #7
              Колега имай предвид че и с нов термостат достигането на оптимална температура пак е бавна история. Тези двигатели просто не обичат да го правят. И на всяка цена си запази датчика от сегашният защото в много случай новите не показват вярно
              Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
              Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
              Peugeot 508 RXH 02.2013

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщение
                Колега имай предвид че и с нов термостат достигането на оптимална температура пак е бавна история. Тези двигатели просто не обичат да го правят. И на всяка цена си запази датчика от сегашният защото в много случай новите не показват вярно
                Благодаря за отзива, колега.
                Behr виждам че идва една идея по-скъпо, но пък всички ме насочват към него. Ясно е какво следва...
                Благодаря на отзовалите се

                Comment


                • #9
                  Всичко е до късмет, някакъв си надпис не значи нищо, особено (пре)продаден по нашите ширини, така че не робувай много на марки.


                  Comment


                  • #10
                    Не значи нищо надписа, слагайте ITN и Ashika тогава.

                    Comment


                    • #11
                      Мнението ти е точно толкова валидно, колкото че прехваления Behr е "най-доброто".


                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от acho_ Покажи съобщение
                        Мнението ти е точно толкова валидно, колкото че прехваления Behr е "най-доброто".
                        Най-доброто е термостат от Рено 5 . Вече две години поддържа точната температура .
                        Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                        Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                        Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                        Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                        Comment


                        • #13
                          Купих за моята Бер, като се колебаех между Behr, Mahle и още една две марки, но купих Бер защото един колега каза че имал малък "бай-пас", а Малето няма.Не знам да ли е вярно.


                          На Бехра върху металния корпус с релефни букви пише ""Made in Italy" , доколко е вярно не зная.


                          Има един колега от друг форум той казва, че Хела имали завод в/до София и произвеждали там такива грегати, включително и климатични системи за автомобили барабар с компресорите...


                          Имам и друг познат, който е с Опел зафира, той като разбра че съм дал пари за БЕер също ми се похвали че неговият термостат го "изкормвал" и подменял вътрешното за 15 лв до 25 лева...
                          Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                          Comment


                          • #14
                            Като не можеш да поддържаш Алфа, не си купуваш Алфа.

                            Всичките тея цигании термостат от Рено, тампон от Лада, маховик втора употреба, рециклирана шайба колянов вал, масло 5литра за 35лева.
                            После скъпи били частите ама и фалшиви.
                            Някой неща по тия коли и купуваш квото трябва или хвърляш пари в кофата.
                            Термостат различен от Бер и дебитомер различен от Бош си е автогол отвсякъде.

                            Comment


                            • #15
                              A масло по колко лева трябва да сипваме?
                              Щото един приятел кара Ауди А8 4.2 бензин с Тотал масло, точно по 35 лева 5 литра. Не се е оплакал още.
                              Пък който иска да сипва амсойл-платинум-премиум за 150 лева на 156/147 кочината си дето трудно струва 1500.
                              156 2.0TS

                              Comment

                              Working...
                              X